me

me

follow me

Hey there it's Luna
Well, this is a dark dairy of mine where I pour out my feelings into every word. It's a strange blog but it's probably the best way to convey my feelings without being hurt.
I hope you don't find them too weird and with that, I wish you a fun time reading...


Instagram @wildestwolf
Twitter @wildest_wolf
Snapchat @wildest_wolf

Friday, October 17, 2014

-

到最后我还是一个人 
怎么了?又想你了 
可你却不爱我了 

傻傻地等待 希望你能够回来
但心里知道你不会回头
这条路只有我一个人慢慢的走 慢慢地等 
什么时候才能停?
我好累了 心好酸了 
自己也不像我了 

告诉自己 别爱你 别想你 但心里的那份爱不能做到
被爱的滋味是什么 我也不知道 
自己心里在想什么 我也犹豫不决 
我爱错了什么 ? 为何老天需要惩罚我?

不管天长地久 我都会等下去 
“天下无难事 只怕有心人”
我会一直等 等到你回来 回到我心里

No comments:

Post a Comment

dun be shy :) juz askk mee~